13 november 2012

min andra blogg

Jaghar sedan tidigare en blogg innan lilleman blev sjuk. Och ni som är intresserade av att kolla in den oxå så är adressen http://pakullen.blogspot.se Där kommer jag nu att deltaga i en utmaning. Vissa av inläggen kommer nog ibland att vara ganska så lika varandra. Men det är ju valfritt att läsa båda.
Jag är en sån person som skriver när jag har lust och när jag vet att det finns någon som vill läsa det jag skriver. Så småningom kanske jag väljer att bara behålla den ena bloggen aktiv?!

tycker vi behöver lite sol både ute och inne 

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Jag studerar till sjukskötare och gör et examensarbete om hur familjelivet påverkas när ett barn insjuknar i cancer. Ja söker bloggar som jag kan analyser till min forskning. Får jag analysera och läsa din blogg? samt använda citat. Skribenterna till bloggarna skulle vara anonym i mitt arbete.

    SvaraRadera
  2. Hej. Roligt om jag/ vi kan hjälpa dej hör gärna av dej om du vill veta mer runt omkring vårt liv som familj med cancerbarn. Har även varit med och skrivit en bok, om Lilleman.
    Jag berättar gärna om våra erfarenheter,det kanske inte klart framgår i bloggen den är inte alltid helt uppdaterad om allt. / Lena

    SvaraRadera