3 juli 2012

Jag lämnar dessa underbara

 Tyvärr så hann jag bara se några av mina absoluta favoritblommor utslagna i år. Nästan alla av mina pionstjälkar har i år 2 eller 3 knoppar på varje. Knoppar inte mycket större än en stenkula, har förvandlats till gigantiska underbart doftande rosa fluffblommor på en diameter närmare 20 cm!
Alla mina pioner verkar bli ovanligt stora och täta.
Misstänker att när jag kommer hem nästa gång om 6 dagar så är de nog med all sannolikhet överblommade.

Har just kommit underfund med att jag hoppar ganska mycket fram och tillbaka i mina inlägg. 
Hoppas ni har överseende med det. 
Vissa dagar vare sej hinner jag eller orkar uppdatera lillemans sjukdomshistoria. Tiden jag har när vi inte är inlagda på sjukhus går åt till att umgås med min familj i första hand. Och så länge jag inte sitter här och skriver så mår lilleman bra och håller mej sysselsatt ändå. 

I morgon dax för sovdoktorn igen för lilleman så nu ska jag försöka sova lite. Alltid svårt med det första natten varje gång på sjukhuset. Skönt i alla fall att lilleman lätt kopplar av och somnar.

1 kommentar:

  1. Följer din blogg och känner igen mig så i det du skriver. Mina tankar går till er o lilleman! Styrkekramar!

    SvaraRadera